Zowel naar externe klanten toe als binnen de eigen organisatie

Voor een breed scala van terugkerende afspraken

Reflex Appointment is uitermate geschikt als uw bedrijf or organisatie te maken heeft met regelmatig terugkerende afspraken. Dat kan zijn naar externe klanten toe - bijvoorbeeld een garage/dealer die vaste klanten oproept voor het jaarlijkse onderhoud of de APK-keuring van hun auto of een gemeente die inwoners laat weten wanneer ze hun paspoort kunnen laten vernieuwen.

Maar ook kan dat zijn binnen uw bedrijf of organisatie - bijvoorbeeld voor de afdeling human resources management (hrm) die periodiek beoordelings- of functioneringsgesprekken, sollicitatiegesprekken, medische keuringen, en trainingen of cursussen regelt.

Uitnodiging, bevestiging, reminder

De betrokkenen, externe klanten of medewerkers van uw organisatie, ontvangen een uitnodiging per mail voor een afspraak. Het bericht vermeldt de beschikbare tijden (en andere gewenste details). De klanten of medewerkers geven aan welke dag en tijdstip hen het best schikken en ontvangen per email een bevestiging van de door henzelf gemaakte afspraak, die ook verschijnt in hun (outlook) agenda. Het systeem verstuurt een dag voor de afspraak nog een reminder.

Gemak, service, efficiency en meer inzicht

De online afsprakensoftware zorgt voor gemak, betere service en meer efficiency en leidt tot een hogere conversie. Ook leidt onze software tot een betere spreiding van de afspraken en een daarop afgestemde bezetting bij uw bedrijf of organisatie. Dat voorkomt wachttijden, dubbele afspraken en onnodige telefoontjes en geregel en bespaart dus tijd en kosten. Reflex Appointment voorziet u bovendien van klantgegevens en overzichten zoals aantal afspraken per dag en no show.



Altijd overzicht in uw afspraken?

Dat kan! En nog gemakkelijk ook. Wilt u weten hoe? We laten u zien hoe u agenda's op een veilige manier online kunt maken. Dat bespaart u en uw klanten veel tijd bij het maken van afspraken.Plan nu een afspraak